piątek, 15 października 2010

Matka Polka



    Nakładem wydawnictwa Akapit Press ukazała się ostatnio książka Zuzanny Orlińskiej Matka Polka. Podczas ostatniego mojego buszowania w księgarniach sięgnęłam po nią. Przeczytałam krótki fragment i tak mi się ona spodobała (językowy polot i rzadko spotykany dziś rodzaj poczucia humoru w tej książce jest), że właściwie miałam już biec do kasy, ale niestety posłuchałam głosu rozsądku, który podpowiadał mi, że Stefek jest jeszcze na tę książkę za mały, a przecież nie będę kupować książek dla dzieci dla siebie :) Źle zrobiłam! Teraz będę musiała iść do księgarni raz jeszcze. Oczywiście usprawiedliwię się tym, że to jednak dla Stefka, tak troszkę na wyrost, ale dzieci przecież tak szybko rosną, prawda?  :) Jak przeczytam, to napiszę więcej, a  na razie filmik promocyjny na pocieszenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz