sobota, 19 marca 2011

Powitanie Jadzi :)

Chciałam się z Wami podzielić radosną nowiną :) W niedzielę nad ranem nasza rodzina powiększyła się o całkiem nową, pachnącą i śliczną Jadzię. Wszyscy jesteśmy jeszcze trochę oszołomieni, ale nie przewiduję zbyt długiej przerwy w zabawach i blogowaniu (ha! Stefek by mi dał przerwę!). 
Moje pociechy wyglądają razem tak:


A takie "cosie" z masy solnej zrobiliśmy ze Stefkiem na powitanie Jadzi  (jeszcze przed  jej narodzinami). Użyliśmy do nich także makaronu o różnych kształtach (m.in. literek). Mam zamiar połączyć je tasiemką i powiesić na ścianie.




12 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka ona śliczna! muszę podebrać ten pomysł i też sobie sprawić takiego słodkiego zawijaska ;)

    ps. usunęłam poprzedni komentarz, bo była literówka ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. GRATULACJE!! Wielkie wielkie wielkie! Życzę Wam dużo wytrwałości i trzymam za słowo, że przerwy w blogowaniu nie będzie :)

    PS. ciekawe, czy podobny wpis na blogu Jo pojawi się za 9 miesięcy;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!! Ale słodziak. A starszy braciszek jaki zadowolony z całkiem nowej siostry! Aż miło popatrzeć.

    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdeczne gratulacje, a ja nawet nie wiedziałam, że było jej przyjście spodziewane :) Cudna maleńka, a bobas w domu to wielka radość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Jadziu! Cieszymy się z Twojego pojawienia się! Gratulacje dla Rodziców i Starszego Brata!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki dziewczyny kochane! :)

    Jo - trzymamy Cię za słowo! ;) My zresztą też w sprawie potomstwa jeszcze ostatniego słowa nie powiedzieliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny blog
    Chciałam się przywitać bo zaglądam tu po raz pierwszy ale nie ostatni. Gratuluje tej nowej cudownej istotki ;-)no i genialnego starszego brata ;-). W wolnej chwili zapraszam do siebie na www.wczesnaedukacjaantkaikuby.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  9. Congratulations to your little baby! So sweet of her big brother to make her pretty cookies, I got from the tranlation about the welcoming with salt, what a nice tradition.

    OdpowiedzUsuń
  10. właśnie trafiłam do Was via rózne blogi o podobnej tematyce :) Jadzi gratuluję ogromnie, tym bardziej, że sama mam jedną w domu. Baaaardzo inspirujący jesteście :) Pozdrawiam - mama m. in. Jadzi

    OdpowiedzUsuń